טורטייה מקסיקנית – למה היא טובה לכם?

0
1347
טורטייה מקסיקנית - למה היא טובה לכם?
קרדיט: trespesoshop.co.il

הבצק ממנו עשויה טורטייה מקסיקנית קרוי מסה הרינה. לפני כ – 3000 שנה האצטקים גילו שבמידה ומשרים גרגירי תירס באבקת סיד, שהינו מחצב זמין למדי בהרי מקסיקו, הרי שפעולה זו מוסיפה רכיב חיוני ובריאותי שמאוחר יותר התגלה כניאצין. מחסור בניאצין שהינו וויטמין מסוג B עלול לגרום להתפתחות של מחלת עצבים ומכאן החשיבות של הגילוי. פעולת ההשריה של גרגירי התירס מספקת שני יתרונות חשובים בו זמנית: הוספת הרכיב החיוני החסר והסרת העטיפה הקשה של הגרגיר ללא פגיעה בערכים התזונתיים שבו. מימי האצטקים ועד היום, נעשה שימוש במסה הרינה לייצור טורטיות וכיום מדובר במאכל נפוץ ופופולרי במיוחד, לא רק בדרום אמריקה ומקסיקו, אלא בעולם בכולו. טורטייה מקסיקנית איכותית תוכלו למצוא בטרז פזוס המובילה באוכל מקסיקני.

 

היתרונות, המאפיינים והשימושים של טורטייה מקסיקנית

תזונה המבוססת על קטניות ותירס נחשבת לבריאה ומזינה במיוחד ומכאן שהשימוש בטורטיות הפך לשכיח למדי במטבח הישראלי, טורטייה מקסיקנית היא אחת האהובות. טורטיות מאפשרות ליצור מגוון רחב של מנות המשלבות בין פסט פוד, אוכל רחוב, מזון בריאות ומנות איכותיות, מרשימות ואלגנטיות. המטבח המקסיקני מתאפיין בריבוי טעמים ושילוב בין חמוץ, מלוח וחריף. מנות הטורטייה הינן צבעוניות ומעוררות חושים. כניסתן של הטורטיות למטבח הישראלי העשויות קמח חיטה לבן, מלא או מכוסמין הפכה רוח חדשה ואפשרה למסעדות ובתי קפה רבים ברחבי הארץ לגוון את התפריט שלהן בריחות וטעמים רעננים וייחודיים. את הטורטיות נהוג להגיש במילוי של ממרחים פיקנטיים שונים על בסיס אבוקדו, שעועית, בשר וירקות נוספים ולצידן מקובל להגיש מטבלים בטעמים עזים ואקזוטיים מלאי טעם וניחוחות ארומטיים מיוחדים ואותנטיים.

מומחים במטבח המקסיקני

חברת טרז פזוס הוקמה בשנת 1994 על ידי השף איתמר דוידוב ורענן סלומון שהביאו לישראל את בשורת המטבח המקסיקני שהינו סוער, צבעוני ומלא טעמים וגוונים. מפעל החברה ממוקם באזור התעשייה של העיר חולון ובו מועסקים 30 עובדים. החברה מקפידה לעמוד בכל נהלי האיכות והבריאות המחמירים ביותר ופועלת תחת רישיון משרד הבריאות ובהשגחת הרבנות. בין שלל המוצרים מבית טרז פזוס תוכלו ליהנות מ: ריבות, קונפיטורות ומעדני תיבול, מאפים מקסיקניים אותנטיים, נאצ'וס ומגוון רחב של מוצרים מוגמרים למחצה להכנה של מנות מקסיקניות אותנטיות וייחודיות.