ללמוד את ארץ ישראל דרך הצלחת

0
753
קרדיט: שירת השדה

בכל מקום שאתם נמצאים אתם יכולים לצאת לטבע בזכות קורס ליקוט שאפשר לצפות בו אונליין. אם אתם רוצים לחוות את החוויה בעצמכם ובמו רגליכם, אתם מוזמנים להצטרף לאחד מסיורי הליקוט וקורסי הליקוט שמעבירים המומחים הטובים ביותר בתחום זה. יש סיבות מצוינות ללמוד את תורת צמחי ארץ ישראל וללמוד ליהנות מהם גם בצלחת ובסיר, אבל גם להכיר את הצמחים הרעילים ולהיזהר מהם וגם לדעת מה אסור לקטוף ולעבור על החוק בגללם. זה בדיוק מה שמלמדים אתכם האנשים שמעבירים קורסים בחברת שירת השדה, חברה שמלמדת את כל היתרונות הנהדרים שבליקוט צמחים ובישולם ואת הסודות הגדולות שעומדים מאחורי צמחים ופטריות שגדלים בארצנו. הסיורים המרתקים נערכים כל ימות השנה לפי העונות.

היתרונות הנהדרים של קורס ליקוט

  • כשלומדים ליקוט כל טיול בטבע הופך לחוויה מעצימה וזה קורה במיוחד אם יוצאים לשם עם הילדים ועם חברים. המשפחה הופכת להיות יחידה אחת שמחפשת צמחים טעמים ואחר כך לומדים לבשל אותם יחד ולטעום את המאכלים הנהדרים שיוצרים מהם. זה מעשיר כל מטבח והופך אתכם לגורמה אמיתי שיוצר מחומרי הגלם המקומיים שצומחים קרוב לבית.
  • אם אתם אוהבים את הטבע אתם בוודאי יודעים שקל מאוד ליפול בפח ולהיפגע מצמחים רעילים שלא צריך לגעת בהם. בקורס כזה תלמדו להיזהר מכל הצמחים האלה שלא צריך לגעת בהם וכך גם לא תסתבכו בבישול של פטריות רעילות שאינן טובות למאכל. זהו ידע חשוב מאוד שגם הילדים שלכם יודו לכם עליו ותוכלו ללמוד יחד ממה להיזהר.
  • כשיוצאים לטבע קורים דברים נהדרים וחיוביים והכי חשוב זה לנשום אוויר צח, לטייל במקומות יפים וליהנות מכל מה שרואים בדרך. אלא שצריך גם לדעת במה לא לגעת ועל מה לשמור וכאשר נתקלים בצמחים מוגנים חובה לשמור עליהם כדי שלא ייכחדו. בקורס כזה תלמדו על הצמחים האלה ומה לא לקטוף כדי לא לעבור על החוק.

טיולים מועילים עם ידע

בין אם אתם יוצאי לטבע ללמוד ליקוט ובין אם אתם לומדים את זה מהבית מול המסך, ליקוט הוא אחד הנושאים המרתקים ביותר שיש. כשלומדים אותו עם המומחים של חברת שירת השדה אפשר להפיק מכך הנאה ותועלת רבות מאוד.